Wednesday, December 8, 2010

PERASAAN MU SAMA DENGAN KU.............



Pe yang sama?? bukan sayang,suka,cinta,benci or whatever..tapi berdebar takot seram aser cm nak lari jer,,fuhhhhhhhh....dup dap dup dap!



nak tau itu perasaan untuk majlis per?? ahahhaha bukan majlis persandingan perkahwinan or pertunangan..tapi majlis untuk tahu final results! ayoyooooooo.......aishhh aq pon tak tahu lah pe results yang aku dapat nanti.. hmm adakah meletop atau sebaliknye! da la mase exam uh banyak giler dugaan yang ALLAH uji..hmm tatau lah..hanya aq dan ALLAH jer yang tahu pe perasaan aq..yang penting aq da try sebaik2nyer n sebagus2nyer..terserahlah pada ALLAH untuk memberi aq pe nanti.. harap2 lah result yang aq dapat t leh buat sume org yang berada d sisi aq n org yang palinggggggg aq sayanggggggggg sume gembira! 

sbb aq tahu aq adalah harapan parents,bangsa agama dan negara! cheewahh... setiap ary pe yang aq mampu adalah berdoa yang terbaik untuk diri aq n buat sume kawan2 yang turut menyertai dlm peperangan nie..harap2 kita sume menang kan awak2 sume??
insyaALLAH..AMIN:)

keep doa kawan!
"YA ALLAH BERILAH KAMI RESULT FINAL EXAM YANG TERBAIK SETIMPAL DGN USAHA KAMI SEPANJANG STUDY WEEK..BERILAH KEJAYAAN KEPADA KAMI DI DUNIA DAN AKHIRAT..AMINN"


No comments: