Monday, November 22, 2010

kenapa ko tak pergi dr hidup nie??

encik bosan...saya merayu sangat2 tolonglah jangan jadi peneman setia saya sepanjang cuti nie k..pleaseeee..setiap hari saya asyik rasa benda yang sama..bosan ..bosan..bosan...huhu
encik bosan g la cari orang len utk jadikan teman..jgn la cari saya yer..encik bosan tader org len ker?? 
hmm...encik bosan2 tolonglah pergi..saya tak suka encik bosan..k..antara kita tak de paper encik bosan! 

ahahhahah...you see it..aq da bertambah mereng kan?? tiap2 hari aq asyik on FB and BLOG ,,
rutin aq setiap hari...fb,blog,fb,blog,fb,blog...n setiap hari tu jugak bersama2 nan encik bosan...hmmmm bila la encik bosan nak fedup nan aq pon aq tak tahu...encik bosan semakin sayang kat aq ader la..heheheh,,

setiap hari aq tgok fon..baca mesej2 yang dah basi lam fon aq tu..tade ke saper2 nak mesej or call aq?? hmmm...sedeh betul..duit kedet aq tak jalan2 pown ..sbb tader org yang nak mesej aq..ahahha mintak simpati lak kan..hhoho...sabar je k..

shasha...stop mengarut k.... bahaya tau kalau kuat mengarut nie,,t silap2 haribulan ko d dftarkan kat wad pesakit giler! muahahhah..... ASTGHFIRULLAH... sha mengucap keyh..please lah spe2 tolong bg tahu macam maner nak hilangkan kebosanan yang melanda..!!!!!!!?????

No comments: