Monday, April 11, 2011

Kelam kabut ...

Aku keseorangan di kamar kecilku. Suasana yang damai mengajak aku dari terus beradu.. gelap,tenang,sejuk membuatku terus dilamun mimpi.. 

(mimpi bermula) ..keadaan seperti berada di lab organic chemistry, masing2 membuat hal masing2 untuk menyudahkan experiment yang d jalankan.. dlm mimpi tu, aku sedang berborak dgn mas (salah seorg dak kelas aq) then tiba-tiba.. ada suara yang mnyapa aq dlm mimpi tu..dan memegang tgnku..tiba2 "cha..cha.. ko tanak g lab oc ker??"" terus aq tersadar dr lamunan mimpi yg tak berapa indah tu,,yang pasti chipp telah berada d hadapan aq smbil menunggu reaksi aq.. huhu smbil mamai terus berkata "nak,,aq nak p lab oc.. tp sekarang pukul brape?" "skunk dah pukul 10.50" "lab kiter kul brape?" "pukul 11" "arghhh..... dah lambat!!!" yang pasti perasaan aq tunggang langgang.. jantung berdegup macam dah nak meletop! 
terus aq bingkas bangun dr katil meninggalkan bantal,selimut dan juga kutut (teddybear) *oppsss..
smbil berlari mngambil towel "chipp,smpat tak nie?" chip.. "sempat..leklaa" huhu terasa malu pada chipp.. aigoo mcm mne lah aq tak sadar!! aishh!! slpas keluar dr toilet..dgn pantasnye masuk ke bilik.. membuka loker ..mata melilau mncari baju kurung segera (tak yah gosok) terus memakainye! kemudian terus mngambil lab coat! (masyaALLAH kedut nak mampos! ) aishh selekeh! huhu,, terus berlari memakai kasut sport..huhu walaupon pada zahirnya aq sudah berjaga.. tp sebenarnya otak aq tak berfungsi.. mata aq jgn lah nak ckp.. macam tak larat nak bukak! huwarghhh mmg mcm apetah tadi.. sepanjang lab oc aq raser aq lah minah yang tak terurus sekali!! huhu tanak lah stay up lme sgt! t tak sadar! huhu 

rasa cm nak nangissss :( and neway thanks chipp sbb sudi tggu aq siap,n sudi kejutkan aq bangun pagi.. pagi?? pagikah? haha
melalui cerita cerpen di atas ...anda boleh agak adakah saya bermandi hujan atau tidak ke kelas tadi ?
HOHO... moral of the story .. kunci jam anda sebelum tidur dan jgn tidur lewat sgt,, okey.. ha satu lagi.. siapa pernah hadapi situasi seperti ini angkat tangan macam saya ;p haha (okey enough )

saya berazam tanak bgun lewat lagii sbb ia amat MEMALUKAN :(

3 comments:

chip said...

hehe..set alarm yer nxt tym..lawak gilerr tgk ko td...

katakbaek said...

mne part y ko x mndi tu????haha

fesyendisaster said...

hahah chippp!!! tahu x per!! malu aq kat ko.. hahaha

aneymm ,, xyah la mention!! huhu a'ah aq tak mandi.. puas?