Friday, April 8, 2011

Naik turun , turun naik ...



okey waktu2 cmnie ( 2.31 am ) mmg aq suka merepek.. haha bak kate roomate aq lah kan waktu2 cmnie mmg saat2 aq genting untuk merapu dan meraban.. HOHO (actly jgn la korg anggap aq nie bahaya k ) yelah mcm lak korg sume tak kenal aq kan.. haha (ok stop) 

ape yang aq maksudkan tntg naik turun tu ialah semua keadaan,PERASAAN,emosi aq pada semester 2 nie.. almaklumlah semester 2 nie kan dah nak d hujung2 tanduk je kan,, 

dlm semester dua nie.. bnyak gler gguan EMOSI yang aq lalui.. huhu (jgn pikir aq gila plak ae) 
yelah mne taknye sem 2 nie segala macam nak kejar! kang kalau tak kejar kita plak yg tercicir.. huhu 
nak tak nak kejar je lah walaupon agak loading n kadang2 pending kan.. 

semester 2 yang pendek ,semester 2 yang slalu wat aq homesick, semester dua yang kacau bilau dgn permainan perasaan, semester dua yang penuh kelam kabut ( lab report melambak2,,dgn assgnmet yang silih berganti) ,semester dua yang tiada asabiah (dklgn budak laki kelas aq ngan kiter org) hehe,  ha macam2 lah sume semester dua.. 

For sure aq takkn lpekan semester dua!! ye lah kejap ader masa kita happy,ada masa kita bersedih (nangis ttp muka dgn bntal ;p) ada masa kita jeles ( even ngan kawan baik kita sendiri kan :P haha jeles pasal ape?? korg2 msty tahunye ^^) sume tu akan wat kita bertambah matang sebenarnye.. inilah kehidupan ada manis , ada pahit, ada masam, ada masin.. semua tu pelengkap rasa dlm kehidupan .. 

kehidupan mmg ada naik turunya ,, itulah kehidupan yang sering mengajar erti kesabaran ..

<3

No comments: