Saturday, January 1, 2011

bila tahun baru?

SELAMAT TAHUN BARU


HAPPY NEW YEAR!

bye2 2010 n welcome 2011...

Azam? sorry la saya takde adik or abg yang bernama azam! ahhahaha 
ha?? eh bukan tu ker jawapannyer? Ouhhh azam tahun baru..la ckp la awal2 ishhh... malu3 saya..

okey azam tahun baru saya..hmm bnyk kot! ahahah 

1.Saya nak amalkan sifat mahmudah.. bukan bermaksud sblom nie saya amalkan sifat mazmumah pulak..cuma mahu jadiyang terbaek! for my family,friend and sume org yang dekat dgn saya..


saya mahu jadi anak solehah.. :)


2.Saya mahu kurus! ahahha okey,,nie azam eh? ahha hmm3..yeah for this year nak cbe turunkan berat bdan..yeah guess what cuti nie saya dpt turunkan 4 kg! yeahhhh!!!! ahhah :))



3.Saya nak DEKAN! okey mungkin saya bnyak main2 for 2010 ahah..yelah tak engt dunia sikit en..so for this year,,nak tukar cara study,,nak study gaya cm d mrsm kuantan dulu..so lpsnie please jgn kata aq sombong plak ae.. hahah 
okey sha anda boleh!

study mood keyh! aq mahu berjaya!

4.Tanak boros! hoho..yess saya mengaku saya boros ..sgt boros in 2010 sbb? dpt duit ptptpu la..aahahha sume citer kat panggung tu habis d tngok! ahha tett! jgn citer kat org len eh..ahhah so for this year..tanak bazir2 kan duit tu.. for keperluan jer..n sye da sediakan satu buku utk keluar masuk duit tu..yeahh!

money management :)


5.Kawal sikap pemarah n ambil hati org kata sensitif eh? ahah okey before nie agaklah..hmm then this year tanak jadi cpt marah n cpt sensitif.. okeh! 




okey anda2 sume pe azam tahun baru nie? pepe pown sha doakan sumenyer d berkhati ALLAH dan d berikan kesihatan yang sempurna..
semoga tahun baru ini menjadi yang lebih terbaek dr tahun2 sebelomnyer.. insyaALLAH aminnn....
<3

No comments: