Friday, December 17, 2010

romantik kan??

????? baca je k :) how sweet!
okey nie perbualan antara putera katak dan ubi kentang! 

puteri ubi kentang:  "Jika sye berusia 100 tahun,kulit sudah kendur,tak lalu nak berjalan,seluruh rambut sye beruban..adakah awk masih bersama saya??

putera katak: "walaupon awk telah berusia 100 tahun, kulit sudah kendur,tak lalu nak berjalan,seluruh rambut awk sudah beruban,,saya tetap menemani awk sepanjang hayat sye...tapi ,,ada satu permintaan.."syarat?!"

puteri ubi kentang: "syarat???! bgtau sye apa syaratnyer?? "

putera katak: "syaratnyer ialah ..hmm asalkan awk sentiasa senyum dengan bahagia! jadi saya akan temankan awk sepanjang hayat sye :) ..saya lebih rela tengok awk senyum dgn gembira drpada awk sedih kerana saya..kalau awk sedih atas sbb saya, saya lebih rela tidak mengenali awk..

puteri ubi kentang: senyum sambil menangis! 

<3<3<3<3

No comments: