Friday, May 6, 2011

Ayam oh Ayam

still ingat tak pasal anak ayam yang ayah aku bela tyme cuti sem lepas?
skunk sume dah besar2! mcm ayam SUMO ! 

heee... maklumlah sume makan mknan yang berkhasiat jadilah mcm tu kan.. 
well bila dah besar,, sume kene sembelih.. HAHA (gelak kejam)
skunk tggal dua ekor je lagi ayam sumo yang aku ader..

okey,, tadi tu baru mukadimah dye jer,, yang nak d jadikan highlight dye kat sini,, baru je tadi seekor ayam sumo aku kne sembelih atas masalah kesihatan yang dye hadapi.. haha

bukan kne selsema burung or what so ever,, masalah kesihatan yang dye hadapi is diri dye tak seimbang.. HAHA (lawak kan? ) 

cbe korg bayangkan badan dye punyelah besar! tapi kaki dye kecikkkkkk jee,, kesian kan? so kaki dye tak dpt menampung badan dye yang besar tu sehinggakan dye tak leh berjalan.. aigooo sgt kesian ! so drpada dye tersiksa dgn keadaan fizikal dye yang mcm tu,, as conclusion, BAPAK aku n MAK aku pown sembelih la dye,, smbil d perhatikan aku dr tingkap bilik aku.. HAHA  


ha nilah ayam nye... haha hai ayam sumo ko dah arwah dah kan.. selamat masuk syurga! :)
nmpk kecilkan dlm gmbr.. ye r sbb dlm baldi.. aku cbe angkat baldi tu tdi! mak aiiii berat nak mampus! patutlah x dpt berjalan.. huhu..

newayy,, skunk tbe masa utk aku bereskan ayam nie.. haha aku ngan mak aku ngah pikir2 nak masak ape.. okeylahh bye ! 

p/s:kpd siape yg berhasrat nak bela ayam,, jgn la terlebih mnja kan ayam anda smpi jadi sumo eh.. t jadi cm nasib ayam nie.. hahahhaha bye2!!! assalamualaikum 

No comments: