Sunday, May 1, 2011

cuti semester dua !!!!

wow dah mula lah cuti sem !! yahooooooooooo!!

mood mmg maximum nak wat semua benda bila dah cuti kan ?? mcm biasa,, cuti2 aq nie aq dok habiskan masa aq dengan melayan kesemua cite korea n anime yang ada !! chipp thanks for the novel !! t aq baca lepas aq habiskan sume citer korea yg ada k ! haha 

one of the citer korea yang aq berjaya habiskan ialah DREAM HIGH N BOF !! :)
habis bengkak2 mata pas tgok citer ! huuuu T_T

best2!!! hahaha 

ha ! satu lagi alhamdulillahhh permohonan kolej berjaya !! means what? dapat duk kolej lagii !!! :) 
(actly x xcited pown sbnrnye ! ) :p haha guess what ? AKU DAH ADA RUMAH SEWA ! :) seriouslyyyy x sabar nak duk rumah tu !! ape yg aq dapat gmbrkan rumah tu sgt selesa.. suasana kampung,, bnyk pokok,,rumah yg comel luar kaler putih,dlm kaler hijau pucuk pisang,,setiap pintu bilik warne pink n purple,, COMEL KAN ? 

sesuailah dgn kami ber-6 yang COMEL2 NIE ... hahahhaha 
liyana mansur,azwanis sofea,sarmila hanim,akak maniss @ cik num, n farah! next sem kita jadi cm adik beradik k :) haishh dptlahh adik n akak angkt bnyk2 !! ;p ^^

ouh satu lagii,, sye dah RECOVER :) no more remember _______ :) 
bye2 !! nak tdo setelah semalaman stay up habiskan berbuku2 citer korea ! assalamualaikum..... 

聊天室还在等着他来拨打电话
<3

2 comments:

mayo mayonisofea. said...

selamatttt bercutiiiiii chaapunnn!!
my new housemate wanna-be.hahaha.;p



kau.lupa.dia???tahniahhh!:D.haha

fesyendisaster said...

selamat bercuti mayo.. !! yess dah xmau engt dye dah ! muktamad ! :) aku nak anggap dye cm kawan je kot.. thankss mayo sbb bg aq semangat .. really apreciate it ! :)