Saturday, May 7, 2011

I LOVE YOU ..

mereka : siape wehhh ?? ko suka siapa? haaaa... pandai eh skunk 

aku : hikhikhik ader la mne leh bgtau

mereka : baek g tau cpt! ape niee... nak tahu nak tahu.. huhu smpi aty..

aku : okey..okey.. betul nie nak tahu?

mereka : opkosss !! NAK TAHU .. yeahhh cha baek!!

aku : okey orang yang aku suka tu .. orang yang layan aku tersangatlah baek .. 'DIA' slalu caring pasal aku.. selalu sgt ambil berat.. kalau aku sakit , aku boleh nmpak melalui riak air muka dye yang sangat risau tntang kesihatan aku.. kalau aku sedih dye lah tmpat aku menangis.. seriously, tnpe dye mungkin aku tak berupaya tuk meneruskan hidup.. aku sgt memerlukan dye n aku sgt syg kat dye.. kalau boley aku nak ade kat sisi dye slalu.. 

mereka : wahhh dlmnye kasih syg ko ngan dye.. eh bglah tahu siape nme dye? 

aku : bukan setakat nme je aq boleh g tau korg.. dgn gmbr2 skali boley :) haha nme dye.. nme dye .. RAHMAH BINTI JAID .. my mom! org yang pernah aku berada dlm perut dye slama 9 bulan 10 hari,, org yang berusaha keras utk melahirkan aku dlm wat bersalin,, org yang beri aku didikan,jge aq selama nie.. YA dialah org yang paling aku syg.. jap eh aku tunjuk gmbr dye .. 


mak,, thanks sbb jadi mak aishah selama nie.. mak nak tahu something x? aishah BANGGA ader mak yang sgt caringgggggggggggggg ! mak sgt tabah harungi dugaan,, thanks sbb didik aishah n thanks bebelkan aishah ..sbb aishah tahu setiap bebelan mak tu pasti ader message yang berguna. aishah hargai setiap pengorbanan yang mak berikan pada aishah,, dulu mak pernah kata , tyme mak nak lahirkan aishah dulu,, aishah lah anak mak yang paling susah utk keluar dr rahim mak kan? sorry sbb sakitkan mak,, you are the great mom i ever have! selamanya aishah syg mak.. doa aishah sentiasa d smping mak.. SARANGHAE !

No comments: