Tuesday, May 17, 2011

gila ! memang kami gila bersama ! hee

16 mei 2011 

suara taeyang (wedding dress) menyapa telinga aku ,, menyuruh aku bangun n cukup2lahhh tido tu ye kak.. haha its alarm aku lah ! haha so tengok jam dah pukul 9 pagi.. HOHO . dengan semangat patriotiknye aku pown bangunlahhh n terus capai towel ke toilet,, lepas dah wat urusan rasmi aku pown siap2 lah utk keluar jenjalan ngan member sekolah lame aku.. SMK ALAM MEGAH 2 :) lama giler doe tak jumpe diorang ! RINDU teramat sgt kottt ! hee

Bila dah siap cunnteddddd2 tiba-tiba tengok jam ,,MAKK OIII awal lagi la.......... grrrr!! baru pukul 10.30 !!
hmmm xpelah tunggu je lah kinah n the geng smpi ,, dlm aty = ala kejap agy lah tuh kott (mmg nak sedapkan hati kan ) haha 

okkk mmg lama gila aku tunggu !! skunk dah pukul 11 lebih x smpi2 aigoo.. aku mesej farah natasha,, farah ckp kinah x smpi2 agy ambil die.. cehhh !! lama gila aku nak tunggu CAIR makeup ! (walhal bedak je) ngee ~

alih2 lepas zuhor barulah kelihatan kereta mini cooper dtg ke rumah aku.. haha mini cooper kah ? haha
MASYAALLAH xcited giler n happy giler dpt jumpe kawan skolah lme aku wehhh !!! 
I'M REALLY, REALLY MISS THEM !

kiterorg pown g lah sek 18,, engt nak jalan2 kat situ jer ,, xnak jauh2 sbb kinah pown baru je kot dpt lesen (baru eh ?) haha lagipon duit ngah pokai kan so xyh la jalan jauh2 haha.. smpi2 jer kat sek 18 shah alam , farah nak ambil duit PTPTPU die,, then tiba-tiba kiterorg beralih arah pulak nak p cari baju DUMBLEDORE kinah !!... hehe ,, sbb abang die nak kawen kan mestylah adik dye pown nak cantik2 tyme tu kan ! mne leh abang je yg hensem ri tu kan.. haha so kiterorang g lah KOMPLEKS PKNS .
dari kompleks PKNS smpilah ke PAS (plaza alam sentral) kiterorg jelajah sbb nak cari baju yang menjadi pilihan hati kinah .. hehe

sampai2 jer kat PKNS perut masing2 dah bergendang - gendang sudah,, terutamanya akulah kan haha sbb dahlah x sarapan pagi n paling awal siap mmg taklah kan .. haha (sorry kinah aku terjujur d sini ) hehe
so kami pown menuju ke mcd wallahhhhhhh !!! sedapnye mkn kat situ haha (xbole bla padahal mcd je kott sume rase sme je kan) yang sedapnye sbb kiterorg jadikan MCD tu mcm kiterorg punye jer!! haha selamberrr jer borak n gelak kuat2 almaklumlahh kiterorg nie tak leh jumpe t mesty tak henti2 ketawa n bercakap.. smpi sakit otot2 kat mulut nie aishhh  SGT SERONOK ! 






harap korg tak lapar bila tengok burger - burger yang bergelimpangan atas meja nie ok.. hehe nak g jer beli kat mcd yang berdekatan dengan kawasan anda ! hee

lepas makan ape lagi,, sume tempat kiterorg geledah ,, sume butik kiterorg masuk yelah aku,farah n farahim kan jadi pereka fesyen utk si kinah nie.. hehe 



nilah kinah ! hehe n tu lah baju dumbledore!! haha baju mahal2 d bagi nme yang tak senonoh oleh kiterorg kan,, kesian kinah haha sorry wehh.. tyme cari baju nie punyelah kiterorg bising dlm kedai tu,, kesian akak kedai tu dok melayan karenah budak2 ribena nie huhu,, sorry ye akak kedai kami memang begini :P


haaaaaa,, cun tak? hehe baju yang dye nak mcm nie lah tp warne kelabu ,, sbb abg dye kahwin t bertemakan KELABU hehe (untungglaaa dpt kai baju dumbledore!) haha


haha padan muka farah dah kepenatan .. tahu pulak budak nie diam yer? haha

so bila sume dah tercapai hajat,, JOM BALIK ! ehh nanti la luuu,,, jom tangkap gmbr dulu hehe 


okeyy smileeeee :)

dlm kereta pown sempat snap picca tau !! haha kami mmg gila kamera tp kinah lagiiiiiiii gila kamera ! haha


snap ! snap ! snap ! 



our dreebar ! haha thanks kinah bawak kiterorg jalan jalan :) next time ajak lah lagiii ehhh.. haha 

THANKS yer korgg ,, akhirnye berjaya jugak aku mengabadikan masa cuti aku utk kuar ngan korg2 sume,, hilang lah jugak RINDU yang membara nie (bara tau beware ! ) hehe
mesty lepas nie aku akan rindu nak kuar ngan korg cm nie kan,, next time kita kuar ramai-ramai agy okey... :))

love you all lahh wehhhhhhhhhhhhhh <3 saranghae !

1 comment:

Qeena Jamil :) said...

ur welcome :D haha. terharu gilaa.. gambar n name saya byk disebutt dlm ni.. hahaha. tengs sbb mengPopularkan saya.. hahaha. :))